Pristojnosti oddelkov
Kabinet županje
Kabinet županje opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- delovanje županje, podžupanov in direktorja občinske uprave;
- načrtovanje, koordiniranje in vodenje dela za mestni svet in njegova delovna telesa ter Nadzornega odbora Mestne občine Ptuj;
- pravna pomoč županji in mestnemu svetu;
- priprava odlokov in drugih splošnih aktov;
- nadzor nad zakonitostjo splošnih aktov, podjetij in zavodov, ki jih potrjuje ali daje k njim soglasje mestni svet;
- administrativne in strokovne naloge s področja delovanja mestnega sveta in njegovih delovnih teles ter Nadzornega odbora Mestne občine Ptuj;
- obveščanje mestnega sveta o delu občinske uprave;
- strokovne naloge v zvezi z volitvami, referendumi, zbori občanov in ljudsko iniciativo;
- kadrovske zadeve in sistem plač zaposlenih v občinski upravi;
- koordiniranje dela na pomembnejših investicijah in projektih občine;
- razvoj, načrtovanje in tehnična izvedba komunikacijskih, elektronskih in pisnih orodij;
- protokolarne zadeve;
- usmerjanje in usklajevanje prireditev Mestne občine Ptuj;
- vodenje upravnega postopka s področja upravnih zadev ter zadev, ki ne sodijo v delovno področje drugih oddelkov občinske uprave;
- opravljanje drugih nalog z delovnega področja kabineta.
Sekretariat za splošne zadeve
Sekretariat za splošne zadeve opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- pravno pomoč županu ter svetovanje o pravnih vprašanjih iz delovnega področja drugih oddelkov občinske uprave;
- svetovanje, sodelovanje ter priprava odlokov in drugih splošnih aktov;
- po pooblastilu zastopanje občine v postopkih pred sodišči in drugimi organi;
- sprejem, evidenca in odprava pošte ter arhiviranje;
- tehnična in pomožna opravila za potrebe občinske uprave, župana in mestnega sveta;
- informacijski sistem;
- civilno zaščito in reševanje, reševanje za primer naravnih nesreč, požarne varnosti in organiziranega gasilstva;
- strokovna dela za četrtne skupnosti;
- področje gospodarjenja z zgradbo občine in tehnično opremo;
- upravljanje z domovi četrti in počitniškimi kapacitetami;
- opravljanje drugih nalog iz delovnega področja sekretariata.
Glavna pisarna
Naloge:
- naloge poslovanja z dokumentarnim gradivom in vložišča (sprejem, evidenca in odprava pošte ter arhiviranje):
- glavna pisarna je organizirana za upravljanje z dokumentarnim gradivom kot notranje organizacijska enota znotraj Sekretariata za splošne zadeve. Obsega naloge vložišča, evidentiranja zadev in dokumentov, odpravništva ter skrb za varovanje dokumentarnega gradiva;
- sprejemna pisarna oz. vložišče je namenjena splošnemu poslovanju s strankami, v katerem organ sprejema pisne vloge strank, vodi knjigo pripomb in pohval, ter v katerem lahko stranke dobijo obrazce vlog in splošne informacije o upravnih postopkih in drugih storitvah. Sprejemna pisarna je odprta ves poslovni čas;
- strokovne naloge na področju informacij javnega značaja in varstva osebnih podatkov;
- druge upravne in strokovne naloge s svojega delovnega področja in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor občinske uprave.
Služba za informatiko in e-poslovanje
Naloge:
- upravljanje informacijsko komunikacijske infrastrukture (IKT);
- skrb za razvoj informacijskih rešitev;
- skrb za izvajanje enotne informacijske varnostne politike ter izvedba drugih aktivnosti, povezanih z informacijsko varnostjo;
- načrtovanje in upravljanje s proračunskimi viri na področju IKT;
- vodenje in koordiniranje razvoja e-poslovanja;
- skrb za razvoj in delovanje e-storitev;
- skrb za strežniško in sistemsko infrastrukturo lokalnega omrežja;
- druge naloge, ki se nanašajo na področje dela službe.
Oddelek za gospodarske dejavnosti
Oddelek za gospodarske dejavnosti opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- pripravo in izvajanje programov stanovanjske, komunalne in cestne dejavnosti;
- pripravo razvojnih usmeritev in predlogov ukrepov ter spremljanje njihovega izvajanja na področju gospodarstva in gospodarskih javnih služb;
- pridobivanje, urejanje in oddajo stavbnih zemljišč;
- vodenje evidence stavbnih zemljišč;
- pripravo in izdelovanje programov revitalizacije starega jedra mesta Ptuja;
- vodenje investicij s področja negospodarskih dejavnosti in gospodarske infrastrukture, kadar Mestna občina Ptuj nastopa kot investitor;
- predlaganje načina izvajanja gospodarskih javnih služb;
- določanje standardov in normativov za gospodarske javne službe;
- vodenje postopkov za podeljevanje koncesij in izbiro koncesionarjev;
- vodenje nadzora nad izvajanjem nalog gospodarskih javnih služb;
- opravljanje strokovnih nalog v zvezi z gospodarjenjem in upravljanjem s poslovnimi prostori in stanovanji Mestne občine Ptuj;
- opravljanje premoženjskopravnih zadev in vodenje evidence nepremičnin Mestne občine Ptuj;
- zagotavljanje neprofitne stanovanjske gradnje in gradnje socialnih stanovanj;
- zadeve s področja prometa, zvez in energetike;
- sodelovanje s četrtnimi skupnostmi na področju gospodarskih javnih služb;
- izvajanje postopkov oddaje javnih naročil;
- vodenje upravnega postopka s področja dela oddelka;
- pripravo načrtov razvojnih programov in omogočanje njihovega izvajanja na področju gospodarskih javnih služb;
- spremljanje, analiziranje in oblikovanje cen na področju gospodarskih javnih služb;
- skrb za promocijo turistične danosti;
- pospeševanje in razvoj turizma, kmetijstva in podjetništva;
- svetovanje s področja podjetništva;
- koordinacija in priprava projekta celovitega sistema obvladovanja kakovosti;
- izdelava in vodenje postopka kontrole kakovosti;
- statistična in analitična dela;
- opravljanje drugih nalog iz delovnega področja oddelka.
Služba za projekte
Naloge:
- priprava ključnih strateških dokumentov mestne občine;
- koordiniranje dela na pomembnejših investicijah in projektih mestne občine;
- vodenje projektov in črpanje evropskih sredstev za investicijske in ostale projekte;
- druge upravne in strokovne naloge s svojega delovnega področja in druge naloge, ki jih naložita župan in direktor občinske uprave.
Oddelek za negospodarske dejavnosti
Delovna področja na oddelku so naslednja:
- izobraževanje,
- predšolska vzgojno-varstvena dejavnost,
- socialno varstvo,
- zdravstvo,
- zaposlovanje in javna dela,
- kultura,
- šport,
- mladinska problematika,
- raziskovanje.
Najpomembnejše skupne naloge vseh področij na oddelku so:
- spremljanje in izvajanje zakonodaje na vseh področjih, ki jih pokriva oddelek,
- priprava finančnih načrtov in programov ter načrtov razvojnih programov,
- priprava in sodelovanje pri pripravi razvojnih programov in omogočanje njihovega izvajanja,
- pospeševanje razvoja vseh dejavnosti,
- spremljanje izvajanja sprejetih usmeritev in realizacije izvajanja proračunskih postavk za posamezno dejavnost,
- koordiniranje izvajanja investicij in postopkov v zvezi z lastnino občine na področju družbenih dejavnosti,
- uresničevanje ustanoviteljskih in soustanoviteljskih pravic v občinskih javnih zavodih (ustanovitveni akti, financiranje, spremljanje realizacij in nalog),
- izvajanje upravnih nalog s področja družbenih dejavnosti,
- planiranje in spremljanje dela društev in alternativnih oblik dejavnosti,
- gospodarjenje s prostori in opremo,
- predšolske vzgojno-varstvene dejavnosti.
Oddelek za javne finance
Naloge oddelka so:
- priprava proračuna in njegovo izvajanje,
- opravljanje finančnih, knjigovodskih in drugih strokovnih opravil za proračun, občinske sklade, četrtne skupnosti ter druge koristnike proračunskih sredstev,
- spremljanje in analiziranje davkov,
- zagotavljanje strokovne pomoči organom občine pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih aktov in drugih aktov s področja financ,
- pripravljanje premoženjske bilance občine ter
- opravljanje drugih nalog z delovnega področja oddelka.
Referat za računovodstvo
Naloge:
- sodeluje pri pripravi proračuna, izvaja proračun, pripravi zaključni račun, opravlja finančna, knjigovodska in druga strokovna opravila za proračun, občinske sklade, četrtne skupnosti ter druge koristnike proračunskih sredstev;
- spremlja in analizira davke, takse ipd. iz občinske pristojnosti ter v skladu z zakonom izvaja pripravo strokovnih podlag za njihovo uvedbo oziroma usklajevanje;
- zagotavlja strokovno pomoč organom občine pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih aktov in drugih aktov s področja financ ter pripravi premoženjsko bilanco občine.
Delovno področje financ
Naloge finančne službe so, da pripravi proračun, preverja pogodbe, planira in analizira (mesečni načrti za izvrševanje proračuna, določanje trimesečnih kvot), gospodari s sredstvi, izterja terjatve proračuna, obračuna plače, sejnine, nagrade in izplačila odškodnin.
Delovno področje administrativnih zadev
Naloge so sprejem, evidenca in odprava pošte ter arhiviranje, administrativna dela, blagajniška opravila, opravljanje drugih nalog iz delovnega področja oddelka.