Sporočilo za javnost: Dogovor o začetku izgradnje hitre ceste Ormož–Ptuj je omogočilo stališče MzI, da je južna varianta edina sprejemljiva trasa ptujske obvoznice
Ministrstvo za infrastrukturo (MzI) se je s prometno in ekonomsko študijo opredelilo za južno varianto ptujske obvoznice, zato je Mestna občina Ptuj s podpisom dogovora o začasni navezavi hitre ceste Ormož–Ptuj omogočila začetek njene izgradnje.
Župan Mestne občine Ptuj Miran Senčar je danes v Markovcih podpisal dogovor o začasni navezavi bodoče hitre ceste Ormož–Ptuj na obstoječo prometno povezavo med Markovci, Spuhljo in Ptujem. Pripravljena prometna in ekonomska študija Ministrstva za infrastrukturo namreč ocenjuje južno varianto obvoznice kot edino sprejemljivo, kar Mestna občina Ptuj razume kot zadostno jamstvo za ustrezno umeščanje južne obvoznice z državnim prostorskim aktom. Zato je s podpisom dogovora Mestna občina Ptuj omogočila začetek gradnje hitre ceste Ormož–Ptuj.
Mestna občina Ptuj je svoj pristanek na podpis dogovora predstavila predstavnikom civilne iniciative, s katero si skupaj prizadeva za čim hitrejše umeščanje in izgradnjo južne ptujske obvoznice. Predstavniki civilne iniciative so izrazili razumevanje razlogov za podpis dogovora, vendar se z njim kot civilna iniciativa ne morejo strinjati. Mnenja so, da država niti ne bi smela zahtevati tega podpisa od lokalnih skupnosti. Predstavnikom države so izrazili pričakovanje, da se takoj sprožijo postopki za pripravo državnega prostorskega načrta.
Župan Mestne občine Ptuj Miran Senčar je ob tem povedal: »Ugotovitve prometne in ekonomske študije Ministrstva za infrastrukturo pritrjujejo stališčem, ki jih že ves čas zastopamo na Mestni občini Ptuj, da je južna varianta obvoznice pod markovškim jezom edina smiselna trasa ptujske obvoznice. Pričakujemo, da bo država z državnim prostorskim načrtom to traso umestila v prostor, da Ptuj čim hitreje dobi južno obvoznico, ki jo zaradi velike prometne obremenitve nujno potrebuje.«