Obvestilo o ponovnem poslovanju za stranke po preklicu epidemije COVID
Spoštovani občanke in občani, cenjene stranke,
obveščamo vas, da bo Občinska uprava Mestne občine Ptuj v ponedeljek, 1. 6. 2020, ponovno pričela poslovati za stranke v skladu z Odredbo o poslovnem času, uradnih urah in razporeditvi delovnega časa Občinske uprave Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/2015, 10/2017).
Sprejemna pisarna bo za stranke odprta v času uradnih ur, in sicer:
- v ponedeljek, torek in četrtek od 8. do 12. ure ter od 13. do 15. ure,
- v sredo od 8. do 12. ure ter od 13. do 17. ure in
- v petek od 8. do 13. ure.
Zaščitni ukrepi pred vstopom v sprejemno pisarno:
- v sprejemni pisarni se hkrati lahko nahajata zgolj dve stranki,
- obvezno je nošenje zaščitne maske,
- pred vstopom si je treba razkužiti roke,
- upoštevati varnostno razdaljo 1,5 m,
- priporočamo brezgotovinsko plačevanje storitev.
Občinska uprava in skupna občinska uprava (strokovni sodelavci) bosta za stranke poslovali v času uradnih ur, in sicer po predhodni najavi pri strokovnem sodelavcu:
- v ponedeljek, sredo in petek od 8. do 12. ure ter
- v sredo od 14. do 16. ure.
Zaščitni ukrepi pred vstopom v Mestno hišo:
- obvezna predhodna najava pri strokovnem sodelavcu preko telefona št. 02 748 29 99,
- obvezno je nošenje zaščitne maske,
- pred vstopom si je treba razkužite roke in
- upoštevati varnostno razdaljo 1,5 m.
Čeprav je Nacionalni inštitut za javno zdravje ocenil, da vsi kazalniki kažejo na umirjanje širjenja virusa SARS-CoV-2, še vedno ostaja nevarnost širjenja nalezljive bolezni COVID-19, zato vas vljudno prosimo za upoštevanje ukrepov, s katerimi boste zaščitili sebe in druge.
Hvala za razumevanje.